Soutěž začínajících podnikatelů T-MOBILE ROZJEZDY otevřena!

pondělí, 17. února 2020

TMO_Rozjezdy_JVTP_FB_post_1200x628

Desátý ročník T-MOBILE rozjezdů nově ocení nejlepší technologické řešení i odpovědné podnikání

Už podesáté přijímá T-Mobile přihlášky začínajících podnikatelů do soutěže T-Mobile Rozjezdy. Odborná porota rozdělí mezi až 42 podnikatelských nápadů ceny v celkové hodnotě více než 3,25 milionu Kč, které se skládají z financí na rozjezd, balíčků služeb a věcných cen potřebných pro podnikání. Nově vyhlásí T-Mobile speciální Cenu za technologické řešení a Cenu za odpovědné podnikání. Fáze přihlašování potrvá do 24. února a T-Mobile ji podpoří marketingovou kampaní.

„T-Mobile Rozjezdy jsou důkazem, že není malých příběhů. Za devět ročníků jsme dokázali, že celostátním vítězem se může stát projekt vesnické školky nebo kavárny a stejně tak manufaktura,“ říká Martina Kemrová, manažerka firemní komunikace společnosti T-Mobile, a dodává: „V základu T-Mobile Rozjezdů stojí myšlenka, že se za první rok snažíme naučit vítěze všechny disciplíny, které jsou pro úspěšné podnikání třeba. Jsme pyšní, že řada z nich stále podniká a i bez nás už si poradila.“

Soutěž je otevřená všem, kteří se chystají podnikat, anebo podnikat s přihlašovaným záměrem začali, ale není to déle než 12 měsíců. IČO může mít soutěžící po delší dobu.

Cena za nejlepší technologické řešení

Speciální novinkou jubilejního desátého ročníku je Cena za technologické řešení. Její držitel bude vybrán ze všech projektů, které se v regionech umístily na 1. až 3 místě. Hlavním měřítkem pro úspěch bude účelnost, úrovně a kvality technologického řešení.

Nově se letos bude udělovat Cena za odpovědné podnikání. „Sledujeme, že počet přihlášek s tímto zaměřením každým rokem stoupá. V loňském ročníku už to byla osmina všech účastníků. Mezi vítězi představují odpovědné projekty, jako jsou třeba skleněná brčka Steeblo nebo půjčovna dětského oblečení EBUU, už 37 procent,“ popisuje Eva Karasová, manažerka společenské odpovědnosti T-Mobile ČR. Ten nejodpovědnější z regionálních projektů si odnese finanční odměnu 150 tisíc Kč a telekomunikační balíček.

Marketingová on-line kampaň

Registraci projektů podpoří T-Mobile on-line marketingovou kampaní, která běží od 27. ledna do 24. února. Kampaň se ponese v duchu sloganu „Každý projekt se skládá z maličkostí“ a objeví se v on-line médiích, sociálních sítích Facebook, Twitter, Instagram a LinkedIn. Vzhledem k  Ceně za technologické řešení bude nově posílena komunikace na cílovou skupinu zaměřenou na technologie. Za kreativou stojí agentura Proboston Creative, plánování a nákup médií zajistil MediaCom Prague.

Porota a výhry

V porotách zasednou odborníci, ale také úspěšní podnikatelé a investoři, jako jsou například Margareta Křížová nebo Martin Korman. Porotci hledají nejen neotřelé nápady, zajímají se i o realizaci podnikatelského záměru. Na celostátního vítěze čekají ceny v celkové hodnotě zhruba 1,1 milionu Kč. Kromě finančního daru od T-Mobile ve výši 150 tisíc Kč je to reklamní a PR kampaň v souhrnné hodnotě 315 tisíc Kč, podnikatelské, právní i účetní poradenství a věcné ceny od partnerů programu.

I letos bude Česká manažerská asociace vybírat držitele Zvláštní ceny pro mladé talenty. Asociace vybere ze všech regionálních vítězů tři nejlepší uchazeče ve věku do 40 let, kteří dostanou možnost zúčastnit se mentoringového programu XY – Transfer, a načerpat tak zkušenosti od starších kolegů.

Předchozí ročníky T-Mobile Rozjezdů

T-Mobile Rozjezdy v roce 2019 vyhrála trojice Pavel Hrstka, Martin Burkoň a René Němeček z Chrudimi, kteří stojí za tričky CityZen, světově unikátní technologií ošetření vlákna zbavující oblečení „koláčů“ potu v podpaží. Cenu veřejnosti si připsali manželé Holánkovi z Prahy, kteří provozují dortové studio DELU CAKE.

T-Mobile Rozjezdy během devíti ročníků uspořádaly 101 seminářů pro začínající podnikatele, zúčastnilo se jich 6150 lidí. Poroty vyhodnotily 4079 přihlášek a mezi 462 vítězů rozdělily 42,5 miliónu korun.

O soutěži

T-Mobile Rozjezdy jsou dlouhodobým programem na podporu začínajících podnikatelů. Nabízejí bezplatné regionální semináře v oblastech týkajících se začátku podnikání, druhou částí projektu je soutěž o nejlepší podnikatelský nápad a plán. Od 27. ledna do 24. února se mohou ti, kteří ještě nepodnikají, nebo jsou k podnikání s daným nápadem registrováni kratší dobu než 12 měsíců, přihlásit do soutěže na www.rozjezdy.cz. V každém kraji budou vybráni tři vítězové, kteří získají finanční odměnu, podporu expertů na různé aspekty podnikání, balíčky služeb a věcné ceny. O celostátním vítězi rozhoduje porota. Cena za nejlepší technologické řešení a Cena za odpovědné podnikání jsou novinkami letošního ročníku. Kromě toho může veřejnost rozhodnout o vítězi Ceny veřejnosti prostřednictvím on-line hlasování. Česká manažerská asociace uděluje Zvláštní cenu pro mladé talenty. Bezplatné regionální semináře otevřené široké veřejnosti se konají v březnu a dubnu v pěti městech: Plzni, Českých Budějovicích, Brně, Olomouci a Praze.

Partnery letošního ročníku T-Mobile Rozjezdů jsou AZ Legal, Connect Economic Group, Česká manažerská asociace, Expertia, Samsung a Seznam.cz. Odbornými partnery jsou Proboston a AC&C Public Relations a regionálními DEPO 2015, Fakulta sociálně ekonomická UJEP, Inovační centrum Ústeckého kraje, Jihočeský vědeckotechnický park, Jihomoravské inovační centrum, Krajská hospodářská komora v Plzeňském kraji, Lipo.ink, P-PINK, Středočeské inovační centrum a Technologické centrum Hradec Králové.