Sales Academy

středa, 24. července 2024

Sales Academy

Chcete své podnikání posunout na novou úroveň? Cítíte, že Vaše obchodní aktivity nějak drhnou? Ocenili byste možnost porovnat své postupy s ostatními podnikateli a získat cenné know-how od zkušených mentorů? Pak je tato příležitost přesně pro Vás!

Dejte impulz svému obchodu a posuňte ho na nový level!

Zažijte intenzivní akademii zaměřenou na vyladění Vašeho obchodu pod vedením zkušených mentorů. A to vše v krásném přírodním prostředí a neformální atmosféře.

Připravili jsme pro Vás exkluzivní Sales Academy, která se uskuteční ve dvou termínech:

 

 

1. Dvoudenní workshop

Termín: 26. srpna 2024, od 10 do 18 hodin
               27. srpna 2024, od 9 do 16 hodin
Místo: Farma Hůrka, Hůrka 62, Písek – Hradiště, webové stránky farmy

2. Jednodenní workshop

Termín: 24. září 2024, od 10 do 17 hodin
Místo: JVTP, Lipová 9, České Budějovice

Cena

Akademie je pro přihlášené zdarma - cenové zvýhodnění bude poskytnuto v režimu de minimis.
Účastníci si hradí pouze ubytování a občerstvení.

Ubytování: 590,- Kč/noc (včetně kávy a čaje během pobytu) – možnost volby, není nutné využít, můžete dojíždět.
Stravování: 1100,- Kč/pobyt (první den - svačina, oběd, večeře; druhý den - snídaně, svačina, oběd).

Pro koho je akademie určena

Pro startupy a začínající inovativní podnikatele z Jihočeského kraje, kteří mají zpracovaný business plán a již proběhla první zkušenost se zákazníky.

Přihlášení

Chceme udržet maximální efektivitu akademie, proto je kapacita omezena pouza na 10 společností.
Za každou společnost je možné přihlásit až 3 osoby.
Podmínkou účasti na akademii je vypracovaný Lean Canvas za každou společnost.
Přihlášky podávejte do 9.8.2024

Lektoři

 

Mgr. Jaroslav Chroňák

  • Jednatel a zakladatel Týmové akademie.
  • Managing Partner CEE Krauthammer- vedl Sales Akademii Krauthammer.
  • Spoluzakladatel Forbes Ideal Place.
  • Spoluzakladatel startup Teemea (2017 Stevie Awards v Las Vegas, 2018 členové oficiální návštěvy prezidenta SR Andreje Kisky v USA).
  • Věnuje se mimo jiné rozvoji podnikání, nastavení prodeje, tvorbě a řízení týmů, změnám a firemní kultuře.

Hana Pleskačová

  • Finanční expertka s více než s dvacetiletou praxí v čele korporátů.
  • Má zkušenosti s vedením mezinárodních projektů pod hlavičkou Generali Vienna Holding a až po zkušenosti v roli CFO v České pojišťovně v rámci Generali PPF Group.
  • Posledních 10 let své rozsáhlé zkušenosti zúročuje poskytováním poradenství v oblasti finančního řízení startupům, malým a středním firmám.
  • Je autorkou metodiky finančního řízení: „Pyramida reportingu“. Tento přístup k řízení financí je založen na práci s daty napříč všemi úrovněmi společnosti.

Detailní program dvoudenního workshopu

Nastavení SALES procesu + CRM

  • Výhody služeb a produktů, fokus na cílovou skupinu. Ověření si co máme a děláme a odhalení nových příležitostí včetně například zaměření se na B2C a B2B.
  • Možnosti diverzifikace podnikatelských příležitostí a praktický přenos do reálných procesů..
  • Prodej jako investice zdrojů včetně času. Jak co nejvíce zvýšit pravděpodobnost úspěchu a návratnosti investice.
  • Nastavení prodejního procesu a pipeline. Vědomé posouvání prodeje, učení se z každé fáze a průběžné a vědomé vyhodnocování návratnosti investice.
  • Kritéria rozhodování se o dalších krocích prodejního procesu.
  • Potřeby zákazníků, jejich vyvolávání, využití a řízení skrze emoce.
  • Vědomé vytváření prostoru pro prodej, konzultativní prodej jako zdroj učení, win-win přístup ke spolupráci.
  • Vytváření dlouhodobého partnerství se zákazníkem a získávání aktivních referencí.
  • Tvorba pipeline v CRM a propojení jednotlivých prodejních fází s predikcí prodeje a práce s daty.

FINANČNÍ plán + PRICING

  • Obchodní výsledky za posledních 6 měsíců ks a výnosy v Kč.
  • Vzor ceníku nebo nabídky.
  • Fixní a variabilní náklady spojené s obchodem za posledních 6 měsíců.
  • Principy stanovení ceny.
  • Vliv obchodního procesu na pricing. Efektivní využití kapacit. 
  • Verifikace již nastaveného pricingu.
  • Stávající organizační struktura.
  • Fixní náklady, stávající organizační struktura a break even point.
  • Vize budoucí organizační struktury.
  • Fixní náklady, budoucí organizační struktura a break even point
  • Cíle pro obchod, potvrzení produktu a cílových skupin.
  • CRM – SW na podporu prodejních procesů.
  • Základní ukazatele měření efektivity obchodního procesu – off line a on line.
  • Hypotézy k ověření.
  • TO DO LIST na ověření hypotéz.